Nyheter

Låt oss reda ut ett felaktigt påstående!

Många tror att det går att trycka flera gånger på våra olika smileys och därmed att datan skulle bli missvisande….

Läs mer...

Används Teknologi på rätt sätt för att skapa en bättre kundupplevelse?

De senaste åren har kännetecknats av en överväldigande mängd förändringar för kunder och marknader. Från brist på försörjningskedjan till förändringar…

Läs mer...

Vad skiljer de som lyckas från de som inte når hela vägen fram med sitt CX fokus.

Att komma till den punkt att man vill påbörja ett djupare mer intensifierat arbete med kundnöjdhet startar oftast med att…

Läs mer...

Recensioner är inte ett bra mått för hur kundnöjdheten ser ut för ett företag.

Läste en intressant artikel på market (länk till artikeln: https://www.market.se/asikter/analys/sa-kan-vi-rensa-upp-i-recensionstrasket-och-skapa-en-guldgruva/ ) . Jag skulle personligen aldrig vilja att ett företag…

Läs mer...

According to The Customer Experience (CX) Trends Report 2022.

73% of business leaders reported a direct link between customer service and business performance. 64% of business leaders say that…

Läs mer...

Konsten att orka att hålla i och få resultat!

Mäter ni effekten vad ni gör? Väldigt ofta möter vi företag som önskar få hjälp med beteendeförändring, bli mer aktiva…

Läs mer...

Mäta kundupplevelsen av ett cykelgarage med EU-medel?

Vissa uppdrag ler man lite extra åt. När vi fick förfrågan om att mäta kundupplevelsen av ett cykelgarage i Lund…

Läs mer...

Framtidens CX – Nästa steg för HappyOrNot!

Eftersom tillväxten av kundinteraktioner i det digitala rummet fortsätter att accelerera, är en anmärkningsvärd omnikanalupplevelse en kritisk framgångsfaktor. En studie…

Läs mer...

Customers will remember which companies were on their side, and who were only thinking of their shrinking profits.

The findings from a new international CX benchmarking study indicate that while customer experience management competence is steadily growing, confidence…

Läs mer...

Det fysiska mötets betydelse!

När jag skulle prova på att handla frukostbröd på det lokala konditoriet för första gången ett par år sedan. Så…

Läs mer...

3 tips för att framtidssäkra ditt företag.

Du osäkra framtid vart är vi på väg? I snart 2 år har vi kastats fram och tillbaka i en…

Läs mer...

Hello Future of CX – Next steps for the HappyOrNot Solution

As the growth of customer interactions in the digital space keeps on accelerating, a remarkable omnichannel experience is a critical…

Läs mer...

Hur kan vi hjälpa dig att bli bättre?

Vill ni få hjälp att öppna nya dörrar, skapa insikter och bli mer kund - medarbetarfokuserade så kan vi hjälpa Er!  Det har aldrig varit lättare att göra feedback till mätbar förbättring!

Maila oss på: info@happyteam.se

Integritetsöversikt
Happy Team

Denna webbplats använder Cookies så att vi kan erbjuda den bästa upplevelsen för våra besökare & kunder. Cookies lagras i din webbläsare och utför funktioner nödvändiga för en enhetlig upplevelse, t.ex håller koll på när besökare kommer tillbaka en andra gång samt håller koll på vart besökare klickar eller hur de navigerar. Allt för att vi ska förstå och se problem eller möjligheter att förbättra vår egen webbplats samt tjänsterna vi erbjuder.

Våra cookies lagrar endast anonym data. Din IP-adress anonymiseras innan den lagras.

Läs mer om våran Integritets & Cookie Policy för en utförlig överblick om hur vi lagrar och hanterar den data du ger oss.

Strikt nödvändiga Cookies

Strikt nödvändiga cookies är alltid aktiva, vi behöver dessa för webbplatsens grundfunktioner.

Google Analytics

Denna webbplats använder Google Analytics för att samla in anonym information om besökarna. T.ex vilka sidor som besöks och vilka tjänster/produkter som är av intresse för våra besökare. Denna cookie tillåter oss att förbättra sidans upplevelse för dig och alla andra som besöker webbplatsen.

Om du inaktiverar Google Analytics kommer vi inte kunna förbättra vår webbplats baserat på ditt besök. Det skulle hjälpa oss enormt om denna lämnas påslagen, tack!