The quality of the Customer Experience (CX) has quickly become an important
variable impacting the overall success of an organization. According to the Gartner
Customer Experience in Marketing Survey, more than two-thirds of marketers say their
companies compete mostly on the basis of customer experience, and 81% say that in
two years’ time, they expect to be competing mostly or completely on the basis of CX.
And the systems that impact this customer experience go well beyond the marketing
or commerce systems. As this data shows, CX is a responsibility for all operating teams
in a successful organization.
Denna webbplats använder Cookies så att vi kan erbjuda den bästa upplevelsen för våra besökare & kunder. Cookies lagras i din webbläsare och utför funktioner nödvändiga för en enhetlig upplevelse, t.ex håller koll på när besökare kommer tillbaka en andra gång samt håller koll på vart besökare klickar eller hur de navigerar. Allt för att vi ska förstå och se problem eller möjligheter att förbättra vår egen webbplats samt tjänsterna vi erbjuder.
Våra cookies lagrar endast anonym data. Din IP-adress anonymiseras innan den lagras.
Läs mer om våran Integritets & Cookie Policy för en utförlig överblick om hur vi lagrar och hanterar den data du ger oss.