Många tror att det går att trycka flera gånger på våra olika smileys och därmed att datan skulle bli missvisande. Detta stämmer inte då det finns SPAM-skydd av olika slag som förhindrar att en person lämnar t.ex. 10 negativa feedbacks. Vår lösning kommer endast att registrera den första tryckningen och inte de nio efterföljande. Motsvarande finns för vår touchmodell där vi istället använder av oss av en AI ansiktsigenkänning som lagrar en bild av personen som lämnat feedback.
Ansiktsigenkänningslösningen skapar en 128-dimensionell vektor.
Det är inte möjligt att konvertera vektor tillbaka till en bild eller till
känna igen en individ från vektordata. (compliant med säkerhet och
integritetsbestämmelser (inget faktiskt Foto)
Så låt inte sådana tankar förhindra er att ta in kundfeedback från alla era besökare. Från besökare som genomför ett köp, till kundklubbsmedlemmar och till och med de som inte handlar (och där vill ju veta varför det inte blev en affär).
XOXO Happy Team 😉
De senaste åren har kännetecknats av en överväldigande mängd förändringar för kunder och marknader. Från brist på försörjningskedjan till förändringar…
Att komma till den punkt att man vill påbörja ett djupare mer intensifierat arbete med kundnöjdhet startar oftast med att…
Läste en intressant artikel på market (länk till artikeln: https://www.market.se/asikter/analys/sa-kan-vi-rensa-upp-i-recensionstrasket-och-skapa-en-guldgruva/ ) . Jag skulle personligen aldrig vilja att ett företag…