Retailrapport CX 2024 HappyOrNot

bild retailrapport

Stora nyheter för Retailledare! På CX-dagen, den 1 oktober, presenterar vi detaljhandelns största CX-trender för 2024 – en rapport som varje detaljhandelsledare måste läsa!

Baserad på över 27 miljoner kundåterkopplingar i butiker över hela detaljhandelsbranschen, går denna rapport på djupet i de höjdpunkter och smärtpunkter som formar landskapet för kundupplevelser under 2024.

Från att identifiera nyckelstyrkor som personalens vänlighet till att avslöja utmaningar som prissättning och produkturval, har vi analyserat trender som påverkar alla aspekter av shoppingupplevelsen.

Redo att låsa upp kraftfulla insikter som hjälper dig att öka lojaliteten och driva tillväxt under 2024? 🔑 Var först med att få tag i denna exklusiva rapport!

Hur kan vi hjälpa dig att bli bättre?

Vill ni få hjälp att öppna nya dörrar, skapa insikter och bli mer kund - medarbetarfokuserade så kan vi hjälpa Er!  Det har aldrig varit lättare att göra feedback till mätbar förbättring!

Maila oss på: info@happyteam.se