Customers will remember which companies were on their side, and who were only thinking of their shrinking profits.

The findings from a new international CX benchmarking study indicate that while customer experience management competence is steadily growing, confidence in CX is stalling – threatening to have a knock-on effect on investment and resourcing.

Neil Davey wrote an article on this topic and concluded that many companies have pulled the plug on their ongoing Voice of Customer programs, and not introduced anything else instead, citing in many cases that they don’t want to ”bother” their customers. This was maybe a good temporary decision in the first year of the pandemic, but now it only means that they fail to get fresh insights on the changing needs of their customers and operate in the dark with no valid real-life data to support business decisions. So how would they know whether they are doing the right things for their customers? This narrow sightedness on the part of company policymakers might have far-reaching percussions on the companies who have chosen this path. Customers will remember which companies were on their side, and who were only thinking of their shrinking profits.

We couldn´t agree more. So let´s do something about It!

Happy Team helps companies gain real-time insights that can be translated into operational actions and supports in developing your ability to deliver world-class customer experiences.

Stand Out Group is an umbrella organization consisting of three different companies StigFram, BestInService and Happy Team. Everyone works on the same thesis, namely that companies with satisfied customers are more successful than companies that do not. Our mission is to help companies maximize their profitability through the right customer experiences. To achieve this goal, we have various tools and methods in our companies that are all vital for building a corporate culture and organization with the customer in focus.

Låt oss reda ut ett felaktigt påstående!

Många tror att det går att trycka flera gånger på våra olika smileys och därmed att datan skulle bli missvisande….

Läs mer...

Används Teknologi på rätt sätt för att skapa en bättre kundupplevelse?

De senaste åren har kännetecknats av en överväldigande mängd förändringar för kunder och marknader. Från brist på försörjningskedjan till förändringar…

Läs mer...

Vad skiljer de som lyckas från de som inte når hela vägen fram med sitt CX fokus.

Att komma till den punkt att man vill påbörja ett djupare mer intensifierat arbete med kundnöjdhet startar oftast med att…

Läs mer...

Hur kan vi hjälpa dig att bli bättre?

Vill ni få hjälp att öppna nya dörrar, skapa insikter och bli mer kund - medarbetarfokuserade så kan vi hjälpa Er!  Det har aldrig varit lättare att göra feedback till mätbar förbättring!

Maila oss på: info@happyteam.se

Integritetsöversikt
Happy Team

Denna webbplats använder Cookies så att vi kan erbjuda den bästa upplevelsen för våra besökare & kunder. Cookies lagras i din webbläsare och utför funktioner nödvändiga för en enhetlig upplevelse, t.ex håller koll på när besökare kommer tillbaka en andra gång samt håller koll på vart besökare klickar eller hur de navigerar. Allt för att vi ska förstå och se problem eller möjligheter att förbättra vår egen webbplats samt tjänsterna vi erbjuder.

Våra cookies lagrar endast anonym data. Din IP-adress anonymiseras innan den lagras.

Läs mer om våran Integritets & Cookie Policy för en utförlig överblick om hur vi lagrar och hanterar den data du ger oss.

Strikt nödvändiga Cookies

Strikt nödvändiga cookies är alltid aktiva, vi behöver dessa för webbplatsens grundfunktioner.

Google Analytics

Denna webbplats använder Google Analytics för att samla in anonym information om besökarna. T.ex vilka sidor som besöks och vilka tjänster/produkter som är av intresse för våra besökare. Denna cookie tillåter oss att förbättra sidans upplevelse för dig och alla andra som besöker webbplatsen.

Om du inaktiverar Google Analytics kommer vi inte kunna förbättra vår webbplats baserat på ditt besök. Det skulle hjälpa oss enormt om denna lämnas påslagen, tack!