Nyheter
Många tror att det går att trycka flera gånger på våra olika smileys och därmed att datan skulle bli missvisande….
De senaste åren har kännetecknats av en överväldigande mängd förändringar för kunder och marknader. Från brist på försörjningskedjan till förändringar…
Att komma till den punkt att man vill påbörja ett djupare mer intensifierat arbete med kundnöjdhet startar oftast med att…
Läste en intressant artikel på market (länk till artikeln: https://www.market.se/asikter/analys/sa-kan-vi-rensa-upp-i-recensionstrasket-och-skapa-en-guldgruva/ ) . Jag skulle personligen aldrig vilja att ett företag…
73% of business leaders reported a direct link between customer service and business performance. 64% of business leaders say that…
Mäter ni effekten vad ni gör? Väldigt ofta möter vi företag som önskar få hjälp med beteendeförändring, bli mer aktiva…
Vissa uppdrag ler man lite extra åt. När vi fick förfrågan om att mäta kundupplevelsen av ett cykelgarage i Lund…
Eftersom tillväxten av kundinteraktioner i det digitala rummet fortsätter att accelerera, är en anmärkningsvärd omnikanalupplevelse en kritisk framgångsfaktor. En studie…
The findings from a new international CX benchmarking study indicate that while customer experience management competence is steadily growing, confidence…
När jag skulle prova på att handla frukostbröd på det lokala konditoriet för första gången ett par år sedan. Så…
As the growth of customer interactions in the digital space keeps on accelerating, a remarkable omnichannel experience is a critical…