Nyheter

Great customer experience is an investment, and It is an ongoing improvement project all the time.

”We’re seeing record shortages as people quit customer-facing jobs at unprecedented rates”. Businesses that don’t treat their staff better could…

Läs mer...

Starka relationer ger starka transaktioner!

95 % av alla varumärken skulle förmodligen om du frågade dem säga att de satsar och fokuserar på kundupplevelser. Dessvärre…

Läs mer...

Big Data från det fysiska rummet!

Ett trendigt och mycket använt ”buzzword” under de senaste åren har varit ”Big Data.” Ett ord som varit på både…

Läs mer...

Detaljhandeln – uppåt eller nedåtgående form?

Disruptiv utveckling har kantat de senaste åren inom detaljhandeln och kommer fortsatt att göra så. Idag så behöver man konkurrera…

Läs mer...

Låt våra äldre berätta vad de tycker!

Hur tar vi hand om våra äldre som får vård och omsorg på ett boende? Vi arbetar idag med ett…

Läs mer...

Vi behöver fortfarande mänskliga möten!

Vi satt med och lyssnade på Retaildagen här nu i september 2021 och det första vi tänkte var när vi…

Läs mer...

Kundmötet och ekonomin i sin enkelhet!

När jag skulle prova på att handla frukostbröd på det lokala konditoriet för första gången ett par år sedan. Så…

Läs mer...

Forrester Predictions 2022!

Reading up on Forrester Predictions 2022 and got stuck with two headlines that aren´t new really but rather already trends…

Läs mer...

Kundupplevelsen behöver bli en del av företagets kultur!

De av våra kunder som inte bara mäter kundupplevelsen utan lever med den och arbetar konstant med att förädla, förbättra…

Läs mer...

Data utan operativ koppling faller platt!

Vi har så mycket data! Men har du rätta data och vad skall du göra med den? Tror att de…

Läs mer...

Besökare eller gäst? Vi finns här för dig!

Om man besöker en restaurang eller café, bor på ett hotell eller besöker en attraktion, konferensanläggning så vill de flesta…

Läs mer...

Skolan och maten!

Vi mäter hur eleverna upplever sina skolluncher i många kommuner och skolor. Resultaten varierar kraftigt över hela landet och ibland…

Läs mer...

Hur kan vi hjälpa dig att bli bättre?

Vill ni få hjälp att öppna nya dörrar, skapa insikter och bli mer kund - medarbetarfokuserade så kan vi hjälpa Er!  Det har aldrig varit lättare att göra feedback till mätbar förbättring!

Maila oss på: info@happyteam.se