Vi behöver fortfarande mänskliga möten!

Vi satt med och lyssnade på Retaildagen här nu i september 2021 och det första vi tänkte var när vi skulle summera detta ämne är att det är inte är antingen eller! Inte svart eller vitt!

Med dagens smarta AI så kan man generera ett personligt möte via en robot, och det tror vi är absolut en bra väg framåt när det kommer till vissa funktioner eller kanaler. Men det som vi tog fasta på att vi behöver fortsatt ett mänskligt utbyte av varandra. Inte minst för att det ligger i vår natur, men för att vi även får en upplevelse av ett bra möte. En person som förstår det och som lyckas skapar förtroende, glädje och vilja från den andra personen att interagera. Ovärderligt på så många sätt, men det ställer också oerhörda krav på de vi väljer att arbeta med oss och som i sin tur skall vara företagets ansikte utåt. Frågan är om vi rekryterar, utbildar samt ger de verktyg som krävs för att ta fasta på vad ett mänskligt möte kan generera? Och vet vi vad den andra parten som i detta fall är kund, gäst eller besökare önskar av oss? Vad skulle göra dem lyckliga, mer nöjda eller missnöjda? Det sistnämnda tror jag bestämt att vi kan hjälpa er att reda på.

Intresserad? Ta kontakt med oss!

  • Vi hjälper företag att få insikter i realtid som kan översättas till operativa handlingar och stöttar i att utveckla er förmåga att leverera kundupplevelser i världsklass.

Låt oss reda ut ett felaktigt påstående!

Många tror att det går att trycka flera gånger på våra olika smileys och därmed att datan skulle bli missvisande….

Läs mer...

Används Teknologi på rätt sätt för att skapa en bättre kundupplevelse?

De senaste åren har kännetecknats av en överväldigande mängd förändringar för kunder och marknader. Från brist på försörjningskedjan till förändringar…

Läs mer...

Vad skiljer de som lyckas från de som inte når hela vägen fram med sitt CX fokus.

Att komma till den punkt att man vill påbörja ett djupare mer intensifierat arbete med kundnöjdhet startar oftast med att…

Läs mer...

Hur kan vi hjälpa dig att bli bättre?

Vill ni få hjälp att öppna nya dörrar, skapa insikter och bli mer kund - medarbetarfokuserade så kan vi hjälpa Er!  Det har aldrig varit lättare att göra feedback till mätbar förbättring!

Maila oss på: info@happyteam.se

Integritetsöversikt
Happy Team

Denna webbplats använder Cookies så att vi kan erbjuda den bästa upplevelsen för våra besökare & kunder. Cookies lagras i din webbläsare och utför funktioner nödvändiga för en enhetlig upplevelse, t.ex håller koll på när besökare kommer tillbaka en andra gång samt håller koll på vart besökare klickar eller hur de navigerar. Allt för att vi ska förstå och se problem eller möjligheter att förbättra vår egen webbplats samt tjänsterna vi erbjuder.

Våra cookies lagrar endast anonym data. Din IP-adress anonymiseras innan den lagras.

Läs mer om våran Integritets & Cookie Policy för en utförlig överblick om hur vi lagrar och hanterar den data du ger oss.

Strikt nödvändiga Cookies

Strikt nödvändiga cookies är alltid aktiva, vi behöver dessa för webbplatsens grundfunktioner.

Google Analytics

Denna webbplats använder Google Analytics för att samla in anonym information om besökarna. T.ex vilka sidor som besöks och vilka tjänster/produkter som är av intresse för våra besökare. Denna cookie tillåter oss att förbättra sidans upplevelse för dig och alla andra som besöker webbplatsen.

Om du inaktiverar Google Analytics kommer vi inte kunna förbättra vår webbplats baserat på ditt besök. Det skulle hjälpa oss enormt om denna lämnas påslagen, tack!