Vill du vara bäst inom din bransch?
För att din organisation ska skilja sig från mängden, din vinst ska öka och du ska bli framgångsrik är det viktigt att erbjuda tjänster i toppklass, skapa positiva upplevelser och mervärden. Det är absolut nödvändigt att få värdefull datainsyn för att kunna fatta strategiska förbättringsbeslut, så du behöver rätt verktyg för att enkelt kunna samla in information från dina kunder. Och just det kan vi på HappyOrNot hjälpa dig med.
Vår intelligenta kundservicemätning används av ett brett spektrum av organisationer inom tjänstesektorn världen över. Vi har flera års erfarenhet av att tillhandahålla tjänster inom kundnöjdhet och prestationsuppföljning. Med vår mätare för framgång och våra styrverktyg kan de enkelt mäta, kontrollera och spåra kundorienterade nyckeltal, till exempel kundnöjdhet och kundlojalitet samt din egen serviceprestation.
HappyOrNot inblick i branschen
- 10 procent nöjdare kunder varje år
- Mått för kundnöjdhet inom servicebranschen, 84 procent
En bättre service ger nöjdare kunder
- Stärkt varumärke och bättre rykte som serviceleverantör
- Fler hänvisningar och återkommande kunder – ger konvertering och lojalitet
- Ökad konkurrenskraft och större vinst – fler marknadsandelar, intäkter
Exempel på insikter inom tjänstesektorn
Tjänstekvalitet
Se hur nöjda dina kunder är med din serviceprestation.
Sannolikhet för rekommendationer
Bli medveten om hur effektivt och lätt det är för kunden att handla hos dig.
Renlighet
Undersök hur nöjda dina kunder är med din städning.
Kvalitet på maten
Ta reda på om kunderna är nöjda med smak och kvalitetet på din mat.