Erbjuder du en bra reseupplevelse?

En framgångsrik transport-organisation ska erbjuda sina resenärer och kunder punktliga och högklassiga tjänster samt skapa positiva reseupplevelser. Oberoende av om din organisation transporterar människor eller varor kan vi på HappyOrNot hjälpa dig att mäta din serviceprestation med vår passagerarundersökning. Med vårt smidiga verktyg kan du enkelt mäta kundnöjdheten.

Vår mångåriga globala erfarenhet av transportsektorn och vår innovativa service gör att vi kan hjälpa dig att få din organisation att skilja sig från mängden. Du kan bli en ledande aktör på transportmarknaden och öka din vinst. Genom vår indikator för framgång (Happy-terminalen) och våra styrverktyg (rapporterna) kan du enkelt kontrollera hur nöjda dina resenärer och kunder är samt hur väl du lyckas.

transportation2

HappyOrNot inblick i branschen

  • 10 procent nöjdare resenärer varje år
  • Mått för resenärs- och kundnöjdhet inom transportbranschen – 80 procent

En förbättrad resenärsupplevelse ger din prestation ett lyft:

  • Förbättrar din globala ranking – bli konkurrenskraftig
  • Lockar nya resenärer och passagerare – ger intäkter och tillväxt
  • Förbättrar din image och ditt rykte – få återkommande resenärer

Exempel på insikter i detaljhandel

Smiley-terminalen ger nöjda resenärer

Säkerhetskontroll

Se hur nöjda dina resenärer och passagerare är med sin upplevelse av säkerhetskontrollen.

se_transportation_2

Väntetid i biljettkontor

Identifiera hur effektiv processen i dina biljettkontor är.

Smiley-terminalen ger nöjda resenärer

Renlighet på toaletter

Se hur nöjda resenärer och passagerare är med renligheten på toaletterna.

Smiley-terminalen ger nöjda resenärer

Upplevelsen ombord

Ta reda på hur nöjda dina passagerare är med sin totala reseupplevelse.

Hur kan vi hjälpa dig att bli bättre?

Vill ni få hjälp att öppna nya dörrar, skapa insikter och bli mer kund - medarbetarfokuserade så kan vi hjälpa Er!  Det har aldrig varit lättare att göra feedback till mätbar förbättring!

Maila oss på: info@happyteam.se

Integritetsöversikt
Happy Team

Denna webbplats använder Cookies så att vi kan erbjuda den bästa upplevelsen för våra besökare & kunder. Cookies lagras i din webbläsare och utför funktioner nödvändiga för en enhetlig upplevelse, t.ex håller koll på när besökare kommer tillbaka en andra gång samt håller koll på vart besökare klickar eller hur de navigerar. Allt för att vi ska förstå och se problem eller möjligheter att förbättra vår egen webbplats samt tjänsterna vi erbjuder.

Våra cookies lagrar endast anonym data. Din IP-adress anonymiseras innan den lagras.

Läs mer om våran Integritets & Cookie Policy för en utförlig överblick om hur vi lagrar och hanterar den data du ger oss.

Strikt nödvändiga Cookies

Strikt nödvändiga cookies är alltid aktiva, vi behöver dessa för webbplatsens grundfunktioner.

Google Analytics

Denna webbplats använder Google Analytics för att samla in anonym information om besökarna. T.ex vilka sidor som besöks och vilka tjänster/produkter som är av intresse för våra besökare. Denna cookie tillåter oss att förbättra sidans upplevelse för dig och alla andra som besöker webbplatsen.

Om du inaktiverar Google Analytics kommer vi inte kunna förbättra vår webbplats baserat på ditt besök. Det skulle hjälpa oss enormt om denna lämnas påslagen, tack!