Erbjuder du en bra reseupplevelse?
En framgångsrik transport-organisation ska erbjuda sina resenärer och kunder punktliga och högklassiga tjänster samt skapa positiva reseupplevelser. Oberoende av om din organisation transporterar människor eller varor kan vi på HappyOrNot hjälpa dig att mäta din serviceprestation med vår passagerarundersökning. Med vårt smidiga verktyg kan du enkelt mäta kundnöjdheten.
Vår mångåriga globala erfarenhet av transportsektorn och vår innovativa service gör att vi kan hjälpa dig att få din organisation att skilja sig från mängden. Du kan bli en ledande aktör på transportmarknaden och öka din vinst. Genom vår indikator för framgång (Happy-terminalen) och våra styrverktyg (rapporterna) kan du enkelt kontrollera hur nöjda dina resenärer och kunder är samt hur väl du lyckas.
HappyOrNot inblick i branschen
- 10 procent nöjdare resenärer varje år
- Mått för resenärs- och kundnöjdhet inom transportbranschen – 80 procent
En förbättrad resenärsupplevelse ger din prestation ett lyft:
- Förbättrar din globala ranking – bli konkurrenskraftig
- Lockar nya resenärer och passagerare – ger intäkter och tillväxt
- Förbättrar din image och ditt rykte – få återkommande resenärer
Exempel på insikter i detaljhandel
Säkerhetskontroll
Se hur nöjda dina resenärer och passagerare är med sin upplevelse av säkerhetskontrollen.
Väntetid i biljettkontor
Identifiera hur effektiv processen i dina biljettkontor är.
Renlighet på toaletter
Se hur nöjda resenärer och passagerare är med renligheten på toaletterna.
Upplevelsen ombord
Ta reda på hur nöjda dina passagerare är med sin totala reseupplevelse.